cykl od 1 do 7 warsztatów w zależności od zakresu zajęć
Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?
- Państwa sprzedawcy zrozumieją i przyswoją prawidła rządzące procesem sprzedaży.
- Będą się czuli znacznie pewniej w relacji z klientem i poprawią skuteczność swojego działania.
- Zdadzą sobie sprawę z wagi przygotowania się do sprzedaży i poznają zaskakująco efektywne metody telefonicznego umawiania się z klientami.
- Opanują umiejętności konstruktywnego budowania kontaktu z klientem i skutecznego rozpoznania powodów, dla których klient jest gotów dokonać zakupu.
- Dowiedzą się, w jaki sposób zaprezentować produkt, by trafić nim w obszar zainteresowań klienta.
- Nauczą się finalizować sprzedaż i dbać o klienta po jej zakończeniu.
- Posiądą niezbędną wiedzę i umiejętności, by zwielokrotnić sprzedaż Państwa firmy.
Idea szkolenia
Czy musimy czekać trzy do pięciu lat, aby nasi przedstawiciele handlowi nauczyli się na swoich błędach i uzyskali zadowalający poziom sprzedaży?
Na szczęście można wykorzystać cudze błędy i uczyć się sprawdzonych już metod!
Na zajęciach tych kursanci odkrywają dla siebie prawdy umożliwiające bycie bardzo skutecznym sprzedawcą. Poddawani są oni intensywnym doświadczeniom pozwalającym zrozumieć i przyswoić wiedzę, i umiejętności z różnych obszarów sprzedaży. Nie bujamy tu w obłokach; uczymy efektywnych, sprawdzonych metod. Kompletny cykl to 7 warsztatów, lecz można wybrać do realizacji poszczególne elementy odnoszące się do konkretnych umiejętności sprzedażowych. Istnieje też możliwość zdecydowania się na pojedynczy warsztat wprowadzający w całość zagadnień.
A oto warsztaty wchodzące w skład cyklu:
- Na której ulicy leżą duże pieniądze? – prospecting, czyli jak dotrzeć do tych, którzy będą chcieli kupić
- Czy mam telefonować w pidżamie czy w garniturze? - rozmowa telefoniczna w biznesie - bardzo specyficzna rozmowa, jeśli ma być skuteczna
- Dlaczego ma Pan takie duże zęby – budowanie zaufania w relacji z klientem, czyli jak stworzyć najważniejszy fundament sprzedaży
- Ile kilogramów waży Pana żona – analiza potrzeb klienta, by chciał kupić ze względu na to, co jest dla niego ważne
- Obiecuję zagadać Pana na śmierć – prezentacja produktu, by klient zobaczył produkt naszymi oczami
- Dzisiaj jest ten właściwy dzień... – zamknięcie sprzedaży, by nie czekać do przyszłorocznych świąt
- Czy my się może skądś znamy – obsługa posprzedażowa, bo klient, o którego się dba, dba o handlowca