Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?
- Uczestnicy zajęć zmienią swoją postawę wobec zarządzania - zrozumieją motywacyjną rolę wyznaczania istotnych dla pracownika celów
- Będą potrafili diagnozować poziom kompetencji zawodowych swoich podwładnych w oparciu o sytuacyjny model rozwoju.
- Nauczą się efektywnie współokreślać cele swoich pracowników, w dwóch kluczowych dla managera sytuacjach - podwładnego funkcjonującego poniżej oczekiwań oraz podwładnego z ambicjami własnego rozwoju - co będzie miało bezpośredni wpływ na poziom realizacji stawianych im zadań.
- Poznają i wyćwiczą metodę zarządzania intensyfikującą efektywność ich pracy (np. sprzedaży).
- Otrzymają narzędzia stwarzające możliwość znacznego zdynamizowania działalności Państwa firmy.
Idea szkolenia
Długopis i notatnik mogą na czas jakiś przestać podlegać prawom grawitacji. Uczestnicy odbywają niezaplanowaną podróż w „inną rzeczywistość“ w ramach zaproponowanej im symulacji. Po powrocie z niej okaże się, że zarządzanie podległymi im pracownikami jest bardziej satysfakcjonujące dla wszystkich - i bardziej opłacalne dla firmy!
Zajęcia oscylują między intelektualnym opracowywaniem problemów a pracą na żywym, intensywnym doświadczeniu emocjonalnym. Właściwa obróbka tego ostatniego pozwala przejść do budowania wiedzy i umiejętności zwiększających skuteczność i zadowolenie z pracy. Osoby zarządzające i zarządzane mają szansę stać się bardziej odpowiedzialne za należne im zadania. W efekcie poszczególni pracownicy i całe zespoły mogą znacznie podnieść efektywność swego działania i doprowadzić do znaczącego wzrostu produkcji i poprawy jej jakości. Ma to szczególne znaczenie dla działów sprzedaży i firm zajmujących się sprzedażą, ale również jest istotne dla przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych. Warsztat niniejszy pozwala odpowiedzieć sobie na pytanie, jak znacząco podnieść poziom produkcji wśród zarządzanych osób i zespołów, czyli, jak zdynamizować funkcjonowanie mojej firmy.
Superwizowanie wprowadzania w życie zawodowe treści właściwych zarządzaniu przez cele jest szczególnie ważnym elementem zapewniania skuteczności proponowanych metod, stąd zalecane spotkanie kontrolne (follow-up).