Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?
- Uczestnicy zajęć nauczą się sprawnie funkcjonować w nawale obowiązków.
- Dowiedzą się, jak definiować cele i wyłaniać priorytety, by w konsekwencji właściwie grupować i dobierać zadania do realizacji.
- Zdobędą umiejętności planowania warunkującego sprawne działanie w ograniczonym czasie i poznają skuteczne narzędzia planowania.
- Uzyskają świadomość czynników i strategii upośledzających działanie i wpływających na marnotrawienie czasu. Nauczą się ich unikać.
- Zdobędą umiejętności sprawnej realizacji zadań istotnych z punktu widzenia interesu firmy w ograniczonym czasie.
Idea szkolenia
Nie sprzeczając się o to, czy można mieć władzę na płynącym czasem, czy jedynie siebie można w nim skutecznie zorganizować, uczymy sprawdzonych metod właściwego dbania o upływający czas oraz nasze zadania i interesy w nim realizowane. Sporo mówi się o organizacji czasu, wiele już na ten temat napisano książek, a ludzie ciągle popełniają te same błędy. I dopóki będzie się mówić jedynie, dopóty niewiele się zmieni w tej sprawie.
Nie chcąc dołączyć do teoretyzowania o tak bardzo praktycznej kwestii, jak organizacja czasu, proponujemy intensywną pracę nad doświadczeniem znaczenia technik organizowania swojego czasu. Uczestnicy warsztatu będą poznawać kolejne metody organizowania i planowania swoich zadań, układu ich w perspektywie doby, tygodnia, miesiąca i roku, techniki współpracy optymalizujące wykorzystanie czasu - by w efekcie otrzymać sprawdzone narzędzia i nauczyć się je właściwie stosować. Taki przebieg zajęć pozwala na uzyskanie wymiernych efektów w codziennej działalności zawodowej Państwa pracowników i zyskanie konkretnych korzyści w realizacji zadań Państwa firmy!