Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?
- Uczestnicy zajęć posiądą takie umiejętności prowadzenia odpraw, że ich podwładni będą gotowi do podejmowania wytężonej pracy, którą będą przeżywali jako wspaniałą zabawę niosącą z sobą dużą przyjemność.
- Nauczą się prowadzić spotkania zespołu w sposób motywujący, m.in. bazując na stosowanych w odpowiednich proporcjach wzmacnianiu osiągnięć podwładnych i ich konstruktywnej krytyce.
- Posiądą umiejętności właściwego konstruowania harmonogramu spotkania z uwzględnieniem zaplanowania odpowiedniego miejsca dla różnych tematów oraz zadbania o pożądaną dynamikę.
- Poznają zagadnienia budującego rozliczania i planowania pracy.
- Wyćwiczą umiejętności diagnozy problemów pracownika i konstruktywnego szukania rozwiązań ważnych dla niego samego, jak i całej grupy.
- Odkryją elementy tworzenia zespołowości, integrowania grupy i budowania jej obrzędowości.
Idea szkolenia
Czy znają Państwo spotkania zawodowe, w czasie których prowadzący zanudza na śmierć uczestników przedstawianiem nudnych procedur i załatwianiem spraw organizacyjnych przez większość czasu? Później omawia sprawy indywidualne poszczególnych osób, kiedy reszta ucina sobie swoje pogawędki. Kiedy ktoś wystąpi z problemem, usłyszy – „Po prostu bardziej się staraj!” Na koniec szef zapyta o wnioski, pomysły, o sprawy, którymi można by się jeszcze zająć i tylko obraz z wolna wymykających się ludzi i umęczone oblicza każą mu sądzić, że to zebranie w zasadzie już się kończy. Czy Państwo pamiętają takie obrazki?
A czy Państwo chcieliby, by Państwa pracownicy potrafili z czasie odpraw zagrzać ludzi do działania, spowodować, by po wyjściu z niego członkowie grupy będą chcieli przenosić góry, będą przekonani, że jest to możliwe i na dodatek będą wiedzieli, jak to zrobić? Czy Państwo chcieliby, by zarządzający różnych szczebli potrafili sensownie i motywująco rozliczać podwładnych i w taki sam sposób tworzyć plany kolejnych działań? Czy to dobry pomysł, by spotkania w Państwa firmie wiązały kadry z sobą, a organizacją, by powodowały, że ludzie będą chcieli dobrze pracować właśnie dla tego zespołu?
Jeśli odpowiedź brzmi –„tak”, może warto umożliwić Państwa kierownikom, managerom przejście intensywnego kursu, w czasie którego będą się uczyć tych niełatwych umiejętności?